Is de foto die ik zie, altijd precies van het produkt dat aangeboden wordt?
Van losse kaarten en partijen is dat inderdaad zo. Elke kaart en partij is uiteraard uniek en slechts eenmaal te bestellen. De foto's zijn van die partij of kaart gemaakt.

Van sommige partijen kan ik de foto's niet zien. Hoe kan dat?
Dit kan te maken hebben met het geheugen van je computer. Ik raad je aan om je browsegeschiedenis te verwijderen. Meestal lost dit het probleem op. Als je Internet Explorer gebruikt: klik bovenaan de pagina op extra, en dan op browsegeschiedenis verwijderen. Andere browsers werken op ongeveer dezelfde manier.

Hoe werkt de reservering van een produkt?
Als iemand een artikel in zijn winkelwagentje doet, staat dit voor deze persoon voor 10 minuten gereserveerd (max. 3 artikelen per winkelwagen). Anderen kunnen het artikel wel bekijken, maar niet in hun winkelwagentje doen. Gedurende die tijd heb je de gelegenheid meerdere artikelen te bekijken en eventueel in je winkelwagentje te doen om ze gezamenlijk te kunnen afrekenen. Er loopt voor iedereen zichtbaar een aftelklokje mee. Zodra de 10 minuten zijn afgelopen en het artikel is niet besteld, kan iemand anders het in zijn winkelwagentje doen, waarna voor die persoon de 10 minuten reservering ingaat.

Kan ik mijn bestelling ook bij je ophalen?
Jazeker, je kunt je bestellingen ophalen in Amersfoort en dan meteen contant betalen. Graag ontvangen we vooraf even bericht wanneer je kunt langskomen.

Ik heb net wat gekocht, maar nu kan ik het produkt niet meer zien. Hoe kan ik het nog bekijken?
Het klopt dat in de winkel alleen produkten zichtbaar zijn die ook te bestellen zijn. Maar er is wel een sluiproute om je aankoop alsnog te bekijken. Typ in Google (of een andere zoekmachine) de naam van onze winkel in, gevolgd door het artikelnummer. Dus bijvoorbeeld: ansichtkaartenhuis 1212. Daar kun je de originele pagina dan terugvinden.

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?
Wij verpakken je bestelling met de grootste zorg. Lossen kaarten worden vaak in een envelop met beschermhoesje verzonden. Partijen worden afhankelijk van de grootte in een stevige envelop of kartonnen doos verzonden.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Kleine bestellingen die door de brievenbus kunnen, worden verzonden via Post NL. Voor partijen gebruiken wij de goedkoopste verzender binnen Nederland. Dat kan DPD zijn, maar ook GLS, DHL of PostNL. Zendingen naar het buitenland worden doorgaans met DPD of DHL verzonden.

Hoe kan ik zien wat de verzendkosten zijn?
Als je met je winkelwagen naar de kassa gaat, kun je daar de verzendkosten zien. De tarieven staan altijd aangegeven.
Als je wilt weten wat de verzendkosten van een artikel naar het buitenland zijn, doe het dan in je winkelwagentje. Op die winkelwagenpagina kun je onderaan een land kiezen en zien hoe hoog de verzendkosten zijn. Desgewenst kun je het artikel ook weer uit je winkelwagentje halen, je zit nog nergens aan vast.

Ik heb een PostNL trackingcode doorgekregen, maar PostNL geeft aan dat deze code onbekend is. Hoe kan dat?
De trackinggegevens worden pas zichtbaar zodra je zending op het sorteercentrum van PostNL is gesorteerd. Dat gebeurt 's avonds en 's nachts. Daarom is op de avond van de verzending je pakket daar nog niet bekend. Probeer het de volgende ochtend nog eens. Mocht de code ook dan nog niet bekend zijn, dan is in 99% van de gevallen de sortering vertraagd en ligt je pakket op het sorteercentrum te wachten. Neem contact met ons op als het pakket na 2 dagen nog steeds niet getraceerd kan worden.

Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben met mijn bestelling?
Losse kaarten en partijen die niet overeenkomen met de omschrijving en foto’s, kun je binnen 14 dagen na bestelling terugsturen en dan ontvang je je geld terug. Neem vooraf s.v.p. wel even contact met ons op.

Kopen jullie ook ansichtkaarten in?
Wij kunnen je ansichtkaarten ook inkopen.